zondag 7 september 2008

Layout

Gisteravond waren alle heren naar de voetbalwedstrijd in Eindhoven. Ze gingen daar al vroeg heen om ook gezellig nog even een hapje te eten. Daarom had ik Gemmy uitgenodigd om te komen eten en scrappen. Het duurde even voor het idee kwam, maar ik wilde nog een eerste bladzijde maken voor het fotoboek van Jorrit. Daarvoor heb ik een dure foto gebruikt die we hebben laten maken bij de fotostudio van V&D. Omdat de grote foto al in onze kamer hangt, kon ik de kleinere wel gebruiken om te scrappen.
Ik heb er een pizzadoos voor gebruikt van Piensatelier. Ik vond het papier in die doos eerst een beetje saai, maar het kleurde wel fantastisch bij deze foto. En nu ik het gebruikt heb, vind ik het echt heel mooi.
Voor de layout heb ik een sketch gebruikt van het scrappersanonimous forum.
Ik moet zeggen dat ik wel weer erg tevreden ben over het resultaat. Volgens mij is dit echt een goed voorblad voor Jorrit zijn album.



3 opmerkingen:

Gemmy Lanting zei

Hoi Rita,

Het was erg gezellig gisteren. Je layout is erg mooi geworden. Het papier kleurt erg goed bij de foto.

Groetjes Gemmy

Martine zei

Mooie lay out geworden hoor! En de kleuren zijn inderdaad perfect bij de foto! En nu blijven scrappen en bloggen he!

Groetjes, Martine

Moppeke zei

Hey Rita,
Ik kwam toevallig op je blog terecht omdat ik mijn naam op google ingetypt had. Leuk om een naamgenoot te vinden die ook nog eens als hobby kaarten maken heeft. Je creaties zijn trouwens prachtig. Ik wens je alvast een fijn weekend.

Groetjes
Rita Bongers